TANIE PŁYNY DEZYNFEKUJĄCE ORAZ INNE ŚRODKI OCHORNY PRZED COVID19

KLIKNIJ i SPRAWDŹ

Koszty i sposoby dostawy

Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do UE oraz poza UE i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Firmy kurierskiej

Nie ma możliwość osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie.

Koszty dostawy wynoszą: Zakupy poniżej 2 460,00zł brutto (2 000,00zł netto) - 27,06zł brutto (22,00zł netto) / zakupy za ponad 2460,00zł brutto (2 000,00zł netto) - dostawa gratis. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

Dostawa towarów jest ograniczona do Polski.

Jeśli interesuje Państwa dostawa do UE oraz poza granice UE prosimy o kontakt.

3. Termin realizacji dostawy (czas dostawy = czas wysyłki towaru przez sklep +
czas doręczenia towaru przez określonego przewoźnika) wynosi zazwyczaj 1 - 3 dni robocze i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Wyjątkiem są produkty sprowadzane pod zamówienie z za granicy lub wykonywane pod zamówienie np. meble. Wtedy czas ulega wydłużeniu od 7 do 28 dni.

4. Uszkodzenia Towaru powstale podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.